Колеги,единият заден спирачен апарат започна да ми задържа по малко от другият.Това се вижда когато дисковете са хванали ръжда след миене,въпросният диск не се остъргва от нея напълно,а другият е лъскав.Накладките са нови.Това показа и на техническияпреглед,че едното колело задържа по малко.Та какво трябва да се ннаправи за да задържат еднакво?Колата е 155 ца.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Заден спирачен апарат - задържа
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от maloun Покажи съобщениеКолеги,единият заден спирачен апарат започна да ми задържа по малко от другият.Това се вижда когато дисковете са хванали ръжда след миене,въпросният диск не се остъргва от нея напълно,а другият е лъскав.Накладките са нови.Това показа и на техническияпреглед,че едното колело задържа по малко.Та какво трябва да се ннаправи за да задържат еднакво?Колата е 155 ца.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
-
И на мене заден десен апарат задържа по-малко. Смених дискове и накладки (бях много зле със спирачките изобщо) и ги раздвижиха и облсужиха, но този апарата не се оправи. И като ходих на ремонт викат има канали новия диск и се налага замяна на всичко със спирачните апарати, но неми се дават пари за да сменям нови части пак. Най-добре било да се сложат задни апарати от 145/146 алуминиеви.No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве)
e46 328Ci (чорбаджийска кола)
Comment
-
И аз закупих от тези алуминиеви апарати и съм доста доволен. Ревизирах ги, като се оказа че са от ланча делта/дедра мисля. След това и ръчната си дойде и задните колела помагат да спира колата, както го е замислил италианеца.
Единствен минус, според мен е по-скъпият комплект накладки, за тези апарати, спрямо оригиналните на 155.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment